diumenge, 25 de novembre del 2012

No ho veig gens clar

Avui és un dia important, o això sembla. Avui hi ha eleccions, unes eleccions precipitades, convocades per un partit desesperat per aprofitar la sobtada onada d'independentisme que s'ha despertat des del passat 11S. Tinc curiositat per saber els resultats i sobretot per veure com se les empesca el senyor Mas per no declarar la independència després de tot el que ha dit. Avui hi havia cua al col·legi electoral i he estat a punt de marxar quan un interventor de CiU es passejava tot estofat organitzant a la gent. 
Els balcons fa mesos que onegen banderes independentistes i crec que per primera vegada (des que tinc ús de raó) hi ha hagut un percentatge molt elevat de gent que el 12 de setembre no les ha retirat, però no tinc molt clar què significa això. Jo sempre m'havia preguntat, en la soledat d'una senyera ja gastada pel sol i la pluja, a on estan aquestes banderes la resta de l'any? 
Per norma intento no anar a comprar els diumenges però avui l'he trencada. Quan estava esperant per pagar a un paquistaní he sentit que l'home que estava davant meu li demanava si tenien sifó, tot parlant-li en castellà i fent-li gests com si fos analfabet. Llavors, de sobte, he vist que portava una xapa de la CUP a la jaqueta i quasi se'm cau la garrafa d'aigua al terra. M'he dirigit al dependent en català i m'ha entès perfectament i després de cobrar-me, el senyor del sifó s'ha acomiadat amb un "adéu" ple de vergonya. No m'agrada la política però hi ha coses que clamen al cel... a on anirem a parar? No ho veig gens clar.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Quin plaer tornar-te a llegir! El partit que hom vota o defensa no és indicatiu de com és la persona. Encara hi ha molts vicis i prejudicis, encara estem molt enganxats a Espanya, per més que diguem. Avui n'has vist una bona prova. Jo el que no tinc massa clar és què farà ara CiU amb els 'mals' resultats que sembla que tindrà.

Persona ha dit...

Gràcies per comentar-me XeXu! Ja feia més d'un any que no venia per aquí (com passa el tEmps eh!?).
És cert que un partit no ens identifica al 100%, és molt difícil combregar amb tot el que diuen, sempre hi ha quelcom que et trontolla però t'acabes decantant pel que millor et representa.
Què farà CiU i com quedarà tot plegat no ho sap ningú i continuo sense veure-ho gens clar! ;P